SIWZ DO POBRANIA

siwz_pcprs_1.15_120-28.01.2015.pdf

siwz_pcprs_1.15_120-28.01.2015.doc



Sierpc: ŚWIADCZENIE USŁUG PORADNICTWA SPECJALISTYCZNEGO
Numer ogłoszenia: 13414 - 2015; data zamieszczenia: 20.01.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie , ul. Świętokrzyska 2A, 09-200 Sierpc, woj. mazowieckie, tel. 24 2757660, faks 24 2757660.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://pcprsierpc.bip.org.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ŚWIADCZENIE USŁUG PORADNICTWA SPECJALISTYCZNEGO.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: PRZEDMIOTEM ZAMÓWIENIA JEST ŚWIADCZENIE USŁUG PORADNICTWA SPECJALISTYCZNEGO PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA PODZIELONO NA 7 CZĘŚCI. Część 1 Poradnictwo psychologiczne w 2015r. dla 25 uczestników projektu Z Wami- dla Was (okres realizacji projektu 2009-2015) 90 godzin szkoleniowych Część 2 Doradztwo zawodowe w 2015r. dla 25 uczestników projektu Z Wami- dla Was (okres realizacji projektu 2009-2015) - 90 godzin szkoleniowych Część 3 Poradnictwo prawne w 2015r. dla 25 uczestników projektu Z Wami- dla Was (okres realizacji projektu 2009-2015) - 60 godzin szkoleniowych Część 4 Psycholog w ramach działalności organizatora rodzinnej pieczy zastępczej - 130 godzin szkoleniowych Część 5 Poradnictwo specjalistyczne psychologa na rzecz dzieci i młodzieży, podopiecznych PCPR w Sierpcu- 150 godzin szkoleniowych Część 6 Poradnictwo specjalistyczne socjoterapeuty na rzecz dzieci i młodzieży- podopiecznych PCPR w Sierpcu- 150 godzin szkoleniowych Część 7 Poradnictwo specjalistyczne psychologa na rzecz dorosłych mieszkańców Powiatu Sierpeckiego- 100 godzin szkoleniowych.

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających - stanowiących nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.12.12.70-6, 85.31.23.20-8.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 7.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: W niniejszym postępowaniu Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zgodnie z zaleceniem Instytucji Zarządzającej PO KL, zadania z zakresu pośrednictwa pracy, doradztwa personalnego, poradnictwa zawodowego i pracy tymczasowej mogą realizować podmioty, które posiadają wpis do rejestru agencji zatrudnienia prowadzonego przez Marszałka województwa w oparciu o ustawę o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy. Prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie świadczenia usług pośrednictwa pracy, doradztwa personalnego, poradnictwa zawodowego i pracy tymczasowej jest działalnością regulowaną w rozumieniu ustawy z dnia 2 lipca 2004 r. o swobodzie działalności gospodarczej (Dz.U. z 2013 r. poz. 672, z późn. zm.) i wymaga wpisu do rejestru podmiotów prowadzących agencje zatrudnienia. Dla uznania, że Wykonawca spełnia warunek posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, Zamawiający żąda by wykazał, iż posiada wpis do rejestru podmiotów prowadzących agencje zatrudnienia - dotyczy części 2 niniejszego przedmiotu zamówienia tj. Doradztwo zawodowe dla uczestników projektu Z Wami - dla Was, 90 godzin, 25 osób. W pozostałych częściach Zamawiający nie doprecyzowuje tego warunku.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie doprecyzowuje tego warunku.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie doprecyzowuje tego warunku.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli wykonawca wykaże, że dysponuje i-lub będzie dysponował osobą/osobami, które będą odpowiedzialne za świadczenie usług i spełnią przedstawione niżej warunki: Część 1 Poradnictwo psychologiczne w 2015r. dla 25 uczestników projektu Z Wami- dla Was (okres realizacji 2009-2015) 90 godzin szkoleniowych Co najmniej 1 osoba która posiada: -wykształcenie wyższe magisterskie, kierunek psychologia -doświadczenie w pracy w zawodzie psychologa (minimum 5 lat w okresie styczeń 2010-grudzień 2014) -świadczyła w przeszłości (w okresie styczeń 2010-grudzień 2014) co najmniej pięć usług o tematyce i wymiarze tożsamej z zamawianą. Część 2 Doradztwo zawodowe w 2015r. dla 25 uczestników projektu Z Wami- dla Was (okres realizacji 2009-2015) - 90 godzin szkoleniowych Co najmniej 1 osoba która posiada: - wykształcenie wyższe magisterskie z uprawnieniami doradcy zawodowego, -doświadczenie w pracy w zawodzie doradcy zawodowego (minimum 5 lat w okresie styczeń 2010-grudzień 2014) -świadczyła w przeszłości (w okresie styczeń 2010-grudzień 2014) co najmniej pięć usług o tematyce i wymiarze tożsamej z zamawianą. Część 3 Poradnictwo prawne w 2015r. dla 25 uczestników projektu Z Wami- dla Was (okres realizacji 2009-2015) - 60 godzin szkoleniowych Co najmniej 1 osoba która posiada: - wykształcenie wyższe magisterskie prawnicze -doświadczenie w pracy w zawodzie prawnika lub adwokata lub radcy prawnego (minimum 3 lata w okresie styczeń 2010-grudzień 2014) -świadczyła w przeszłości (w okresie styczeń 2010-grudzień 2014) co najmniej trzy usługi o tematyce tożsamej z zamawianą. Część 4 Psycholog w ramach działalności organizatora rodzinnej pieczy zastępczej - 130 godzin szkoleniowych Co najmniej 1 osoba która posiada: -wykształcenie wyższe magisterskie, kierunek psychologia -doświadczenie w pracy w zawodzie psychologa - poradnictwo rodzinne (minimum 3 lata w okresie styczeń 2010-grudzień 2014) - uprawnienia do stosowania narzędzi diagnostycznych wskazanych w opisie przedmiotu zamówienia (str. 6) Część 5 Poradnictwo specjalistyczne psychologa na rzecz dzieci i młodzieży - podopiecznych PCPR w Sierpcu - 150 godzin -wykształcenie wyższe magisterskie, kierunek psychologia, - minimum 3-letnie (w okresie styczeń 2010-grudzień 2014) doświadczenie w pracy w zawodzie psychologa, -ukończone kursy i szkolenia (min. 5) w zakresie metod pracy z dziećmi z dysfunkcjami rozwojowymi oraz w zakresie umiejętności terapeutycznych. Część 6 Poradnictwo specjalistyczne socjoterapeuty na rzecz dzieci i młodzieży- podopiecznych PCPR w Sierpcu- 150 godzin Co najmniej 1 osoba, która posiada: -wykształcenie wyższe magisterskie z przygotowaniem pedagogicznym i uprawnieniami w zakresie socjoterapii, - minimum 3-letnie (w okresie styczeń 2010-grudzień 2014) doświadczenie w pracy w zawodzie pedagoga / socjoterapeuty, -ukończone kursy i szkolenia (min. 5) w zakresie metod pracy z dziećmi z dysfunkcjami rozwojowymi oraz w zakresie umiejętności terapeutycznych. Część 7 Poradnictwo specjalistyczne psychologa na rzecz dorosłych mieszkańców Powiatu Sierpeckiego- 100 godzin Co najmniej 1 osoba, która posiada: -wykształcenie wyższe magisterskie, kierunek psychologia, - minimum 3-letnie (w okresie styczeń 2010-grudzień 2014) doświadczenie w pracy w zawodzie psychologa, -ukończone kursy i szkolenia (min. 5) w zakresie umiejętności terapeutycznych.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie doprecyzowuje tego warunku.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 80
  • 2 - Doświadczenie - 20

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający zgodnie z art. 144 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych przewiduje możliwości dokonania zmiany w niżej wymienionych przypadkach: - w uzasadnionych przypadkach za zgodą Zamawiającego możliwa jest zmiana terminu realizacji zamówienia jeżeli dotrzymanie terminu nie będzie możliwe z przyczyn nie leżących po stronie Wykonawcy, - osoby wskazane w ofercie jako odpowiedzialne za świadczenie usług za zgodą Zamawiającego będą mogły zostać zastąpione innymi o nie niższych kwalifikacjach, doświadczeniu i wykształceniu, - zmianie mogą podlegać omyłki pisarskie nie rzutujące na zamiar i cel stron wynikający z umowy, - w przypadku zmian na liście Uczestników projektu ilość osób biorących udział w poszczególnych zajęciach może ulec zmianie.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: https://pcprsierpc.bip.org.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie, ul. Świętokrzyska 2a, 09-200 Sierpc.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.01.2015 godzina 10:00, miejsce: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie, ul. Świętokrzyska 2a, 09-200 Sierpc, pok. nr 1.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt Z Wami - dla Was jest realizowany w okresie 2009-2015 w ramach Poddziałania 7.1.2 Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez powiatowe centra pomocy rodzinie. Projekt jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej - Europejskiego Funduszu Społecznego w 85%, dotacji celowych budżetu w 4,5%; 10,5% stanowi udział własny JST..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Poradnictwo psychologiczne w 2015r. dla 25 uczestników projektu Z Wami- dla Was (okres realizacji 2009-2015) 90 godzin szkoleniowych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 25 uczestników (80% z niepełnosprawnością), 25 uczestników * średnio 2 godziny konsultacji indywidualnych na 1 osobę = 50 godzin. Spotkania warsztatowe : 2 grupy*20h dla 1 grupy=40godzin Termin: luty - 15 marzec 2015r. Miejsce: Sierpc, siedziba Zamawiającego Wyżywienie: catering zapewniony przez Zamawiającego (kawa, herbata, kanapki, ciasto). Celem poradnictwa psychologicznego jest: trening kompetencji i umiejętności społecznych, wsparcie rozwoju osobistego a także kształtowanie umiejętności komunikacji interpersonalnej..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.12.12.70-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.03.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 80
    • 2. Doświadczenie - 20

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Doradztwo zawodowe w 2015r. dla 25 uczestników projektu Z Wami- dla Was (okres realizacji 2009-2015) - 90 godzin szkoleniowych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 25 uczestników (80% z niepełnosprawnością), 25 uczestników * średnio 2 godziny konsultacji indywidualnych na 1 osobę = 50 godzin. Spotkania warsztatowe : 2 grupy*20h dla 1 grupy=40godzin Termin: luty - 15 marzec 2015r. Miejsce: Sierpc, siedziba Zamawiającego Wyżywienie: catering zapewniony przez Zamawiającego (kawa, herbata, kanapki, ciasto). Celem szkolenia indywidualnego jest określenie ścieżki rozwoju zawodowego uczestników projektu, poprzez wypracowanie IPD (Indywidualnego Planu Działania)..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.31.23.20-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.03.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 80
    • 2. Doświadczenie - 20

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Poradnictwo prawne w 2015r. dla 25 uczestników projektu Z Wami- dla Was (okres realizacji 2009-2015) - 60 godzin szkoleniowych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 25 uczestników Spotkania warsztatowe : 2 grupy*30h dla 1 grupy=60godzin Miejsce: Sierpc, siedziba Zamawiającego Termin: 15-31 marzec 2015 Wyżywienie: catering zapewniony przez Zamawiającego (kawa, herbata, kanapki, ciasto) Cele poradnictwa prawnego szerzenie świadomości prawnej możliwość otrzymania darmowej porady prawnej większa znajomość swoich praw i obowiązków zapobieganie wykluczeniu społecznemu.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.31.23.20-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 80
    • 2. Doświadczenie - 20

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Psycholog w ramach działalności organizatora rodzinnej pieczy zastępczej - 130 godzin szkoleniowych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Czas realizacji zamówienia: od podpisania umowy do grudnia 2015r. Miejsce świadczenia usług: siedziba Zamawiającego, miejsce zamieszkania kandydatów na rodziny zastępcze Obowiązki Wykonawcy: Dokumentowanie własnej pracy: karty czasu pracy, ewidencja wydanych opinii, Sporządzenie opinii o spełnianiu warunków i ocena predyspozycji do sprawowania pieczy zastępczej - niezbędne do zakwalifikowania przez organizatora do pełnienia funkcji rodziny zastępczej. Kwalifikacja opiera się na diagnozie psychologicznej. Kandydaci na rodziny zastępcze są szkoleni według programu zatwierdzonego przez Ministerstwo Pracy i Polityki Społecznej - PRIDE. Według standardów tego programu przy diagnozie psycholog zobowiązany jest używać narzędzi diagnostycznych: rozmowa kierowana, test AAI - badanie więzi dorosłych, EPQ-R, NEO-FFI - testy osobowości, test zdań niedokończonych, test projekcyjny, kwestionariusz badający strukturę rodziny - skala oceny rodziny SOR, SPR - kwestionariusz badający postawy rodzicielskie, MMPI-2, KKN - test komunikacji w małżeństwie, GHQ - ocena zdrowia psychicznego. Wykonawca musi dysponować wymienionymi narzędziami diagnostycznymi oraz posiadać uprawnienia i umiejętności stosowania wymienionych narzędzi. W wyniku badań kandydatów i już funkcjonujących rodzin zastępczych psycholog formułuje opinię psychologiczną dla każdej osoby, zawierającą opis przeprowadzonych badań, ich wyniki oraz stwierdzenie o braku lub istnieniu przeciwwskazań do pełnienia funkcji rodziny zastępczej oraz opinie o posiadaniu predyspozycji i motywacji do pełnienia funkcji rodziny zastępczej..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.12.12.70-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2015.

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Poradnictwo specjalistyczne psychologa na rzecz dzieci i młodzieży, podopiecznych PCPR w Sierpcu- 150 godzin szkoleniowych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Około 36 dni roboczych Regularne spotkania (średnio 5 godzinne) 1-2 spotkania tygodniowo, wtorek i/lub czwartek godzina 11-16 Czas realizacji zamówienia: od podpisania umowy do grudnia 2015r. Miejsce świadczenia usług: siedziba Zamawiającego Obowiązki Wykonawcy: Dokumentowanie własnej pracy: karty czasu pracy, ewidencja udzielonych konsultacji, Praca z dziećmi i młodzieżą u których występują zaburzenia psychiczne, emocjonalne, u których zdiagnozowano autyzm lub inne choroby. Specjalista poprowadzi działania terapeutyczne i psycho - edukacyjne dla dzieci i młodzieży z zaburzeniami psychicznymi oraz dysfunkcjami rozwojowymi, z zaburzeniami lękowymi, neurologicznymi, zaburzeniami w zachowaniu a także działania konsultacyjno-doradcze dla rodziców i rodzeństwa. CEL: diagnoza i terapia wg indywidualnych potrzeb a także umożliwienie dzieciom i młodzieży udziału w zajęciach warsztatowych i treningach zachowań służących nabywaniu umiejętności radzenia sobie ze stresem, rozwiązywania konfliktów, opierania się naciskom ze strony otoczenia..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.12.12.70-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 80
    • 2. Doświadczenie - 20

CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Poradnictwo specjalistyczne socjoterapeuty na rzecz dzieci i młodzieży- podopiecznych PCPR w Sierpcu- 150 godzin szkoleniowych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Około 36 dni roboczych Regularne spotkania (średnio 5 godzinne) 1-2 spotkania tygodniowo, wtorek i/lub czwartek godzina 11-16 Czas realizacji zamówienia: od podpisania umowy do grudnia 2015r. Miejsce świadczenia usług: siedziba Zamawiającego Obowiązki Wykonawcy: Dokumentowanie własnej pracy: karty czasu pracy, ewidencja udzielonych konsultacji, Zajęcia socjoterapeutyczne, psycho-edukacyjne, informacyjne, konsultacyjno-doradcze, skierowane są do dzieci i młodzieży przejawiających zaburzenia zachowania, zagrożonych niedostosowaniem społecznym i demoralizacją, mających problemy z nauką, agresywnych, wyrządzających szkody swoim zachowaniem, borykających się z problemami osobistymi i trudnościami życiowymi. Systematyczne spotkania zarówno z rodzicami (wywiad rodzinny) jak i z dziećmi, młodzieżą. Zgłaszane problemy: kłopoty wychowawcze, problemy w zachowaniu i trudności w nauce, zaburzenia w odżywianiu, uzależnienia, inne. CEL: diagnoza i terapia wg indywidualnych potrzeb, a także umożliwienie dzieciom i młodzieży udziału w zajęciach warsztatowych i treningach zachowań służących nabywaniu umiejętności radzenia sobie ze stresem, rozwiązywania konfliktów, opierania się naciskom ze strony otoczenia..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.12.12.70-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 80
    • 2. Doświadczenie - 20

CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Poradnictwo specjalistyczne psychologa na rzecz dorosłych mieszkańców Powiatu Sierpeckiego- 100 godzin szkoleniowych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Około 30 dni roboczych Regularne spotkania (średnio 5 godzinne) 1 spotkanie tygodniowo, środa godzina 11-16 Poradnictwo według indywidualnych potrzeb na rzec osób znajdujących się w trudnej sytuacji życiowej. Prowadzenie indywidualnych zajęć psycho -edukacyjnych, udzielaniu indywidualnych konsultacji zgodnie z potrzebami. Diagnoza, terapia i poradnictwo rodzinne, inicjowanie powstania grup wsparcia/ grup samopomocowych dla rodzin i osób w kryzysie. Obowiązki Wykonawcy: dokumentowanie własnej pracy: karty czasu pracy, ewidencja udzielonych konsultacji, statystyki, sprawozdawczość. Czas realizacji zamówienia: od podpisania umowy do grudnia 2015r. Miejsce świadczenia usług: siedziba Zamawiającego.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.12.12.70-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 80
    • 2. Doświadczenie - 20

Informacje o dokumencie:
  • Informację wprowawdził(a) do BIP: Kamińska Ewelina
  • Data udostępnienia w BIP: 1970-01-01
  • Informacja zaktualizowana przez: Kamińska Ewelina
  • Data ostatniej aktualizacji: 2015-01-20 10:52:21
  • Liczba odsłon: 125
  • Historia dokumentu:

[Liczba odsłon: 1011646]

przewiń do góry