Zobacz podgałęzie
rozpoznanie_ofertowe_art_spoz-spss_2018.doc
rozpoznanie_ofertowe_transport_2018.doc
Sierpc, 03.01.2018 r.
POWIATOWE
CENTRUM POMOCY RODZINIE
09-200 Sierpc ul. Świętokrzyska 2a
tel. (024) 275 76 60
e-mail: pcpr.sierpc@wp.eu
WYKONAWCY
ROZPOZNANIE OFERTOWE
DOSTAWA ARTYKUŁÓW SPOŻYWCZYCH DLA UCZESTNIKÓW ZAJĘĆ
ŚWIETLICOWYCH W RAMACH PROJEKTU „SIERPECKA PONADGMINNA ŚWIETLICA ŚRODOWISKOWA
SPŚŚ”
Działając
zgodnie z wewnętrznym
Regulaminem udzielania
zamówień publicznych, w postępowaniu prowadzonym bez stosowania ustawy PZP –
wyłączenie na podstawie art. 4 pkt. 8
Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. z 2017r. poz. 1579 z późn. zm.) Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Sierpcu zwraca się z
rozpoznaniem ofertowym następującej treści:
1.
Przedmiot zamówienia
Dostawa artykułów spożywczych dla
uczestników zajęć świetlicowych w ramach projektu pn. „Sierpecka Ponadgminna
Świetlica Środowiskowa” współfinansowanego przez Unię
Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach RPO WM
2014-2020, Poddziałanie 9.2.1
Zwiększenie dostępności usług społecznych.
Artykuły spożywcze muszą być
świeże, posiadać aktualne terminy przydatności do spożycia. Dostawy odbywać się
będą od poniedziałku do piątku w dni nauki szkolnej w okresie od dnia
podpisania umowy
do 31.12.2018r.
Oznaczenie wg
Wspólnego Słownika Zamówień CPV:
15100000-9 Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne;
15300000-1 Owoce i warzywa i podobne produkty;
15800000-6 Różne produkty spożywcze;
15500000-3 Produkty mleczarskie;
15810000-9 Pieczywo i wyroby ciastkarskie.
Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert
częściowych. Jeden Wykonawca może złożyć ofertę na dowolną ilość części.
Część I dostawa artykułów spożywczych do świetlicy w Gminnym
Domu Kultury w Rościszewie,
ul. Wyszyńskiego 2, 09-204 Rościszewo,
Część II dostawa
artykułów spożywczych do świetlicy w Szkole Podstawowej w Zawidzu, ul.
Mazowiecka 47, 09-226 Zawidz Kościelny,
Część III dostawa artykułów spożywczych do świetlicy w Szkole
Podstawowej w Ligowie, Ligowo 35,
09-228 Ligowo,
Część IV dostawa artykułów spożywczych do świetlicy w Szkole
Podstawowej w Mochowie, Mochowo Parcele
31, 09-214 Mochowo,
Część V dostawa
artykułów spożywczych do świetlicy w Publicznym Gimnazjum im. Edwarda Żółtowskiego
w Mochowie, Mochowo Parcele 31, 09-214 Mochowo,
Część VI dostawa artykułów spożywczych do świetlicy w Szkole
Podstawowej w Gozdowie, ul. Krystyna Gozdawy 21, 09-213 Gozdowo.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i zakres zamówienia jest zamieszczony
w FORMULARZU OFERTOWYM - załączniku nr 1 do niniejszego rozpoznania ofertowego.
Zamawiający nie dopuszcza składania
ofert wariantowych.
Zamawiający przewiduje
możliwość zmian postanowień umowy w zakresie: wielkości zamówienia, wyłączenia
z przedmiotu zamówienia i/lub włączenia do przedmiotu zamówienia niektórych pozycji,
o ile w trakcie realizacji wystąpią uzasadnione okoliczności, nieznane w dniu zawarcia.
W związku
z powyższym nastąpi odpowiednia zmiana wartości całego zamówienia.
2. Termin realizacji zamówienia:
Dostawy od dnia podpisania umowy do 31.12.2018 r. Przewiduje się dostawy średnio dla grupy ok.
15-20 osób jeden raz w tygodniu do poszczególnych punktów (średnio 100 porcji
tygodniowo). Każdorazowo dostawa obejmować będzie artykuły spożywcze do
samodzielnego przygotowania kanapek. Dostawa pozostałego asortymentu następować
będzie w cyklach miesięcznych bądź z zgodnie z aktualnym zapotrzebowaniem.
Wykonawca w ramach świadczonych usług
zobowiązany jest do współpracy z Zamawiającym lub osobami upoważnionymi przez
Zamawiającego. Płatność na podstawie rachunków/faktur z odroczonym terminem (przelew
odroczony minimum 14 dni) wystawianych jeden raz w miesiącu.
3.
Inne
istotne warunki zamówienia:
Zgodnie z zasadą jawności i konkurencyjności postępowania
informacja o wyborze oferty zostanie przekazana pisemnie wszystkim Wykonawcom,
którzy wezmą udział w postępowaniu oraz opublikowana
na stronie BIP JST pod adresem: pcpr.sierpc.bip.org.pl w
zakładce: Zamówienia publiczne bez stosowania Ustawy. Z Wykonawcą, którego
oferta będzie najkorzystniejsza (w danej części przedmiotu zamówienia) podpiszemy
Umowę na dostawy zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia.
4. Kryteria
oceny ofert
Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta będzie kompletna,
zgodna z opisem przedmiotu zamówienia oraz który zaoferuje najbardziej korzystne ceny jednostkowe i zarazem otrzyma największą
ilość punktów wyliczoną zgodnie z przyjętymi kryteriami oceny w odniesieniu do
danej części.
Każdy z Wykonawców może zaproponować tylko
jedną cenę i nie może jej zmienić. Cena powinna obejmować wszystkie koszty
związane z realizacją przedmiotu zamówienia (w tym koszt transportu, wszelkie
narzuty oraz przewidywalny rynkowy wzrost cen). Zaproponowana cena będzie
obowiązywała przez cały okres realizacji umowy tj. do dnia 31.12.2018 r.
5.
Opis
sposobu obliczenia ceny
Należy określić cenę jednostkową brutto. Sumę wartości brutto pozycji
asortymentowych stanowiącą cenę oferty należy wpisać w formularzu ofertowym,
nie rozbijając jej na poszczególne pozycje kosztorysowe,
z zastrzeżeniem, iż przy kalkulacji ceny uwzględniono wszystkie czynniki
cenotwórcze. Cena oferty powinna uwzględniać podatek VAT, inne narzuty oraz
koszt systematycznych dostaw do poszczególnych punktów:
- Gminny Dom Kultury w Rościszewie, ul.
Wyszyńskiego 2, 09-204 Rościszewo,
- Szkoła Podstawowa w Zawidzu, ul.
Mazowiecka 47, 09-226 Zawidz Kościelny,
- Szkoła Podstawowa w Ligowie, Ligowo 35,
09-228 Ligowo,
- Szkoła Podstawowa w Mochowie oraz Publiczne
Gimnazjum im. Edwarda Żółtowskiego w Mochowie , Mochowo Parcele 31, 09-214
Mochowo,
- Szkoła Podstawowa w Gozdowie, ul.
Krystyna Gozdawy 21, 09-213 Gozdowo.
Na wynik oceny ofert będą miały wpływ następujące elementy:
Cena |
100% |
Sposób obliczenia punktacji:
cena najniższa spośród
złożonych ofert/cena oferty badanej * 100%
Zamawiający udzieli
zamówienia na daną część temu Wykonawcy, który uzyska najwyższą liczbę punktów
łącznie w oparciu o powyższe kryterium oceny ofert.
W związku z obowiązywaniem od dnia
1 stycznia 2017 r. scentralizowanych zasad rozliczeń podatku VAT informujemy,
że wszelkie umowy cywilnoprawne dotyczące spraw związanych z prowadzeniem
bieżącej działalności (w tym umowy związane z realizacja niniejszego
zamówienia) będą miały wskazany Powiat
Sierpecki jako stronę umowy:
Wzór
zapisu
Powiat Sierpecki – Powiatowe
Centrum Pomocy Rodzinie w Sierpcu, ul. Świętokrzyska 2a, 09-200 Sierpc (adres
jednostki), NIP 776 167-62-52 (NIP Powiatu Sierpeckiego).
Faktury/ rachunki
muszą być wystawiane według wzoru:
Nabywca: Powiat Sierpecki, NIP 776-167-62-52, ul.
Świętokrzyska 2a, 09-200 Sierpc
Odbiorca: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Sierpcu, ul. Świętokrzyska
2a, 09-200 Sierpc.
W przypadku, gdy Państwa
program komputerowy do wystawiania
faktur, nie daje możliwości wydruku
faktury z osobnym zaznaczeniem
nabywcy i odbiorcy, dopuszcza się adresowanie faktury,
jak niżej:
Nabywca: Powiat
Sierpecki, NIP 776-167-62-52, ul. Świętokrzyska 2a, 09-200 Sierpc - Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Sierpcu,
ul. Świętokrzyska 2a, 09-200 Sierpc.
Podpisując
umowę na realizację niniejszego przedmiotu zamówienia będą Państwo zobowiązani
do zastosowania się do powyższych zaleceń oraz przesyłania wszelkich
dokumentów, dowodów płatności na adres korespondencyjny:
Powiatowe Centrum
Pomocy Rodzinie w Sierpcu, ul. Świętokrzyska 2a, 09-200 Sierpc.
6.
Informacje o sposobie
porozumiewania się Zamawiającego z Wykonawcą oraz przekazywania oświadczeń, informacji:
1. Oświadczenia, wnioski, zawiadomienia, dokumenty oraz informacje
Zamawiający i Wykonawcy przekazują mailowo lub pisemnie.
2. Jeżeli Zamawiający lub Wykonawca przekazują oświadczenia, wnioski,
zawiadomienia, dokumenty oraz informacje mailowo lub pisemnie a każda ze stron
na żądanie drugiej niezwłocznie potwierdza fakt ich otrzymania.
3. Domniemywa się, że pismo przesłane przez Zamawiającego na adres
email / adres pocztowy podany przez Wykonawcę zostało mu doręczone w sposób
umożliwiający zapoznanie się Wykonawcy z treścią pisma, chyba że Wykonawca
wezwany przez Zamawiającego do potwierdzenia otrzymania pisma w sposób
określony w ust. 2 oświadczy, iż ww. pisma nie otrzymał.
4. Korespondencję związaną z niniejszym postępowaniem należy kierować
zgodnie z wyborem:
a) pisemnie na adres Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Sierpcu, ul.
Świętokrzyska 2a, 09-200 Sierpc,
b) mailowo na adres pcpr.sierpc@wp.eu.
7. Sposób
przygotowania oferty
Ofertę sporządzić należy w języku polskim, w formie
pisemnej. Oferta winna być podpisana przez osobę upoważnioną. Formularz
ofertowy stanowi załącznik nr 1.
Treść oferty musi odpowiadać wymaganiom rozpoznania .
Wykonawca ma prawo złożyć tylko jedną ofertę na daną część i ponosi
wszelkie koszty związane
z przygotowaniem i złożeniem oferty.
Wykonawca może wprowadzić zmiany, poprawki,
modyfikacje i uzupełnienia do złożonych ofert pod warunkiem, że Zamawiający
otrzyma pisemne powiadomienie o wprowadzeniu zmian, poprawek itp. Przed
terminem składania ofert. Nowa oferta musi być złożona z dopiskiem „ZAMIANA”.
Wykonawca ma prawo, przed upływem terminu składania ofert,
wycofać ofertę poprzez złożenie powiadomienia.
Ofertę można złożyć osobiście w siedzibie zamawiającego, PCPR Sierpc,
ul. Świętokrzyska 2a pok. Nr 1 pocztą elektroniczną na adres: pcpr.sierpc@wp.eu (dokumenty podpisane
bezpiecznym podpisem kwalifikowanym lub podpisane skany) lub faksem pod nr
24-275-76-60, wew. 31.
Ofertę należy
złożyć do dnia 12.01.2018r. do godziny 10.00.
Agnieszka Gorczyca
-/-
Dyrektor PCPR
Załącznik nr 1
/miejscowość, data/
……………..………………………………..
Pieczęć Wykonawcy
FORMULARZ OFERTOWY
ZAMAWIAJĄCY: Powiatowe
Centrum Pomocy Rodzinie
ul. Świętokrzyska 2a, 09-200 Sierpc, Powiat Sierpecki, województwo
Mazowieckie
WYKONAWCA:
Nazwa Wykonawcy: …………………………………………………………………………………………………………………………………….
NIP:
………………………………………………REGON:……………………………………… Tel. …………………….……………………………
e-mail: ………………………………………………………………………………………………………………………………………………………….
Adres siedziby: …………………………………………………………………………………………………………….………………………………
Adres Wykonawcy:
……………………………………………………………………….……………………………….……………………………
Powiat ………………………………………………………………………….., województwo …………………….……………………………..
W odpowiedzi na rozpoznanie ofertowe z dnia 02.01.2018 r. oferuję realizację
przedmiotu zamówienia (zaznaczyć wybrane):
Część I dostawa artykułów spożywczych
do świetlicy w Gminnym Domu Kultury w Rościszewie,
ul. Wyszyńskiego 2, 09-204 Rościszewo, za cenę brutto: ………………………………………………………….zł
(słownie:…………………………………………………………………………………………………………………………………………)
Część II
dostawa artykułów spożywczych do świetlicy w Szkole Podstawowej w
Zawidzu, ul. Mazowiecka 47, 09-226 Zawidz Kościelny, za cenę brutto:
………………………………………………………….zł (słownie:…………………………………………………………………………………………………………………………………………)
Część III dostawa artykułów spożywczych
do świetlicy w Szkole Podstawowej w Ligowie, Ligowo 35,
09-228 Ligowo, za cenę brutto: ………………………………………………………….zł (słownie:…………………………………………………………………………………………………………………………………………)
Część IV dostawa artykułów spożywczych
do świetlicy w Szkole Podstawowej oraz Publicznym Gimnazjum im. Edwarda Żółtowskiego
w Mochowie, Mochowo Parcele 31, 09-214 Mochowo, za cenę brutto: ………………………………………………………….zł
(słownie:…………………………………………………………………………………………………………………………………………)
Część V dostawa artykułów spożywczych
do świetlicy w Szkole Podstawowej w Gozdowie, ul. Krystyna Gozdawy 21, 09-213
Gozdowo za
cenę brutto: ………………………………………………………….zł (słownie:…………………………………………………………………………………………………………………………………………)
Dostawy będą odbywały się sukcesywnie do dnia 31.12.2018 r.
Zamawiający przewiduje
możliwość zmian postanowień umowy w zakresie: wielkości zamówienia, wyłączenia
z przedmiotu zamówienia i/lub włączenia do przedmiotu zamówienia niektórych pozycji,
o ile w trakcie realizacji wystąpią uzasadnione okoliczności, nie znane w dniu zawarcia.
W związku
z powyższym nastąpi odpowiednia zmiana wartości całego zamówienia.
Oferuję/-my wykonanie zamówienia wg
poniższej kalkulacji:
Asortyment/Opis |
j.m. |
Cena jednostkowa brutto |
Szacunkowe uśrednione
zapotrzebowanie – ilość porcji w pojedynczym punkcie (JEDNA Z SZEŚCIU CZĘŚCI
PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA) do końca 2018r. 38 tygodni x średnio 15-20 osób |
WARTOŚĆ |
Bułka pszenna duża |
Szt. |
|
200 |
|
Bułka pszenna mała |
Szt. |
|
200 |
|
Bułka graham |
Szt. |
|
200 |
|
Bułka wieloziarnista |
Szt. |
|
200 |
|
Chleb pszenny krojony 0,5
kg |
Szt. |
|
100 |
|
Chleb wieloziarnisty
krojony 0,5 kg |
Szt. |
|
100 |
|
Drożdżówka (z serem,
budyniem, z marmoladą) |
Szt. |
|
200 |
|
Jogurt owocowy 150g |
Szt. |
|
500 |
|
Dżem truskawkowy 330g |
Szt. |
|
50 |
|
Masło (zwierzęce) 200 g |
Szt. |
|
100 |
|
Masło roślinne 200 g |
Szt. |
|
100 |
|
Żółty ser |
Kg. |
|
30 |
|
Wędlina (drobiowa,
wieprzowa) |
Kg. |
|
30 |
|
Sałata |
Szt. |
|
30 |
|
Pomidor |
Kg. |
|
50 |
|
Ogórek |
Kg. |
|
50 |
|
Pasztet 100 g (drobiowy bez
dodatków) |
Szt. |
|
50 |
|
Cukier |
Kg. |
|
25 |
|
Herbata ekspresowa 100 szt.
czarna |
Op. |
|
10 |
|
Herbata ekspresowa 20-25
szt. |
Op. |
|
4 |
|
Woda mineralna niegazowana
0,3 l |
Szt. |
|
500 |
|
Sok 100% różne smaki 1 l. |
Szt. |
|
50 |
|
Sok 100% różne smaki 2 l. |
Szt. |
|
50 |
|
Ciastka suche |
Kg. |
|
20 |
|
Ciastka biszkopt w
czekoladzie z galaretką |
Kg. |
|
20 |
|
Wafelki bez czekolady różne
smaki |
Kg. |
|
20 |
|
SUMA cen jednostkowych i wartości |
|
|
|
|
Oświadczam, że:
1.
Zapoznałem się z opisem przedmiotu
zamówienia i nie wnoszę do niego zastrzeżeń. Deklaruję wykonanie zamówienia
zgodnie z opisem zamówienia zamieszczonym w rozpoznaniu ofertowym.
2.
Dotrzymam terminu realizacji
zamówienia.
3.
Wyrażam zgodę na warunki płatności
określone w rozpoznaniu ofertowym.
4.
Posiadam uprawnienie do
wykonywania określonej działalności.
5.
Posiadam niezbędną wiedzę,
doświadczenie, a także potencjał ekonomiczny, sprzętowy i techniczny.
6. Znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.
……………………, dn. ……………………………
................................................................
(miejscowość) (pieczęć i podpis osoby uprawnionej)
Załączyć CEiDG
- Informację wprowawdził(a) do BIP: Kaczmarczyk Sylwia
- Data udostępnienia w BIP: 2018-01-03 10:56:57
- Informacja zaktualizowana przez: Kaczmarczyk Sylwia
- Data ostatniej aktualizacji: 2018-01-03 10:56:57
- Liczba odsłon: 1779
- Historia dokumentu: