ZAWIADOMIENIE O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY -
DO POBRANIA
Powiatowe
Centrum Pomocy Rodzinie
ul. Świętokrzyska 2a
09-200 Sierpc
...............................................................
pieczęć zamawiającego
ROZPOZNANIE OFERTOWE
Działając
zgodnie
z
wewnętrznym
Regulaminem
udzielania zamówień publicznych,
w
postępowaniu prowadzonym bez stosowania ustawy PZP
– wyłączenie na podstawie
art.
4
pkt. 8 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień
Publicznych
(
Dz. U. z 2013r. poz. 907 z późn. zm.)
P
owiatowe
Centrum Pomocy Rodzinie w Sierpcu
zwraca się
z rozpoznaniem
ofertowym następującej treści:
-
Przedmiot zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest opracowanie graficzne, wydruk i skład broszury promującej i podsumowującej projekt „Praca – trzeba działać a nie czekać” współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
-
Format: A5
-
Okładka: papier kreda 250 g, nadruk jednostronny w pełnym kolorze, folia
-
Środek: papier kreda 135 g, kolor
-
Nakład: 200 sztuk
-
Zawartość merytoryczna (bez okładki): 11 stron w formacie A4 (tekst pisany czcionką Calibri rozmiar 11 pkt + zdjęcia). Przy szacowaniu ceny Wykonawca powinien uwzględnić, że przeformatowanie do rozmiaru A5 spowoduje zmianę (zwiększenie) ilości stron.
Publikacja będzie zawierać oznaczenia, zgodnie z Wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013: logo PO KL, flagę Unii Europejskiej i Europejskiego Funduszu Społecznego, informację o współfinansowaniu. Za prawidłowe użycie logotypów odpowiada Wykonawca.
-
Kryterium oceny ofert:
Rodzaj kryterium |
Waga % |
Cena Cena najniższa spośród złożonych ofert / cena oferty badanej* 100 |
100 % |
Cena określona w ofercie powinna obejmować wszystkie koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia (w tym koszt grafiki - projekt okładki, obróbka zdjęć, skład i wydruk broszury).
-
Termin realizacji zamówienia: do 15.04.2015 r.
-
Inne istotne warunki zamówienia:
Opracowanie
graficzne zostanie uzgodnione przed wydrukiem publikacji
z
Zamawiającym. Wszelkie uwagi Zamawiającego dotyczące wyglądu
publikacji muszą zostać uwzględnione.
Wykonane materiały zostaną dostarczone do siedziby Zamawiającego na koszt Wykonawcy.
Informacja o wyborze oferty zostanie przekazana pisemnie wszystkim Wykonawcom zgodnie z zasadą jawności i konkurencyjności postępowania.
Z Wykonawcą, którego oferta będzie najkorzystniejsza podpiszemy Umowę na wykonanie usługi zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia.
Przewidujemy możliwość
udzielenia zamówienia w częściach
TAK
/
NIE
/ NIE DOTYCZY
Zapłata nastąpi na podstawie faktury/rachunku z odroczonym terminem płatności.
Sposób przygotowania oferty:
Ofertę sporządzić należy w języku polskim, w formie pisemnej. Oferta winna być podpisana przez osobę upoważnioną. Formularz ofertowy stanowi Załącznik nr 1.
Ofertę można złożyć osobiście w siedzibie zamawiającego, PCPR Sierpc, ul. Świętokrzyska 2a pok. nr 1, pocztą elektroniczną na adres: pcpr.sierpc@wp.eu lub faksem pod nr 24-275-76-60, wew. 31.
Ofertę należy złożyć do dnia 31.03.2015 r. do godz. 10:00
Dane kontaktowe:
Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie, ul. Świętokrzyska 2a, 09-200 Sierpc
Tel./fax.: 24 275 76 60; 24-275-41-88, 794-900-552
e-mail: pcpr.sierpc@wp.eu , Adres strony www: https://pcprsierpc.bip.org.pl . Godziny pracy: 7 30 – 15 30 od poniedziałku do piątku.
Pracownik do kontaktu: Monika Pączkowska
17.03.2015
r.
Agnieszka
Gorczyca
-/-
Kierownik
……………………………………………………………………………………
(data, podpis Kierownika Zamawiającego)
Załącznik Nr 1
………………………………………………
Pieczęć firmowa wykonawcy
FORMULARZ
OFERTOWY
na
opracowanie graficzne, druk i złożenie broszury podsumowującej
projekt
„PRACA – trzeba działać a nie czekać
ZAMAWIAJĄCY: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie
ul. Świętokrzyska 2a, 09-200 Sierpc, Powiat Sierpecki, województwo Mazowieckie
WYKONAWCA:
Nazwa Wykonawcy: ……………………………………………………………………………………………………………………….……
Adres: ………………………………………………………………………………………………………….………………………………………
NIP: ………………………………………………REGON:……………………………………… Tel. ………………………….………………
W
odpowiedzi na zapytanie ofertowe z dnia 17.03.2015 r. r. oferuję
wykonanie usługi zgodnie
z opisem przedmiotu zamówienia za:
Cenę netto: ………………………………….zł (słownie:……………………………………………………………………………………)
Podatek VAT: ………………………………….zł (słownie:…………………………………………………………………………………)
Cenę brutto: ………………………………….zł (słownie:………………………..……………………………………………………)
…………………………
..,
dnia ……………………. ……………………………………………..……….
(miejscowość) (pieczęć i podpis osoby uprawnionej)
Oświadczam, że:
-
Zapoznałem się z opisem przedmiotu zamówienia i nie wnoszę do niego zastrzeżeń. Deklaruję wykonanie zamówienia zgodnie z opisem zamówienia zamieszczonym w rozpoznaniu ofertowym.
-
Dotrzymam terminu realizacji zamówienia.
-
Wyrażam zgodę na warunki płatności określone w rozpoznaniu ofertowym.
-
Posiadam uprawnienie do wykonywania określonej działalności.
-
Posiadam niezbędną wiedzę, doświadczenie, a także potencjał ekonomiczny, sprzętowy
i techniczny do wykonania tego zamówienia. -
Znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.
…………………………
..,
dnia ……………………. ……………………………………………..……….
(miejscowość) (pieczęć i podpis osoby uprawnionej)
- Informację wprowawdził(a) do BIP: Kamińska Ewelina
- Data udostępnienia w BIP: 2015-03-17 14:24:42
- Informacja zaktualizowana przez: Kamińska Ewelina
- Data ostatniej aktualizacji: 2015-04-02 13:54:37
- Liczba odsłon: 1919
- Historia dokumentu: