W związku z wejściem w życie w dniu 1 kwietnia 2012 r. ustawy z dnia 19 sierpnia 2011 r. o języku migowym i innych środkach komunikowania się (Dz. U. Nr 209, poz. 1243) Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Sierpcu informuje, że zgłoszenie chęci skorzystania z określonej metody komunikowania się w celu załatwienia spraw administracyjnych powinno nastąpić co najmniej 3 dni robocze przed tym zdarzeniem za pomocą następujących środków wspierających komunikowanie:

  • poczta elektroniczna - pcpr.sierpc@wp.eu
  • faks: 24 275 7 60  wew. 237
  • listownie na adres: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Sierpcu ul. Świętokrzyska 2A 09-200 Sierpc. 


Po dokonaniu zgłoszenia Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Sierpcu zapewnienia obsługę osoby uprawnionej, w terminie przez nią wyznaczonym lub z nią uzgodnionym, na zasadach określonych w ustawie.

W przypadku braku możliwości realizacji świadczenia Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Sierpcu zawiadamia wraz z uzasadnieniem osobę uprawnioną, wyznaczając możliwy termin realizacji świadczenia lub wskazując na inną formę realizacji uprawnień określonych w ustawie.

 

Agnieszka Gorczyca 

      -/-

     Dyrektor PCPR

Informacje o dokumencie:
  • Informację wprowawdził(a) do BIP: Kaczmarczyk Sylwia
  • Data udostępnienia w BIP: 2018-09-25 12:09:45
  • Informacja zaktualizowana przez: Kaczmarczyk Sylwia
  • Data ostatniej aktualizacji: 2018-10-26 13:04:20
  • Liczba odsłon: 1517
  • Historia dokumentu:

[Liczba odsłon: 979757]

przewiń do góry