Zobacz podgałęzie
Sierpc , 11.01.2018r.
POWIATOWE CENTRUM POMOCY RODZINIE
09-200 Sierpc ul. Świętokrzyska 2a
tel. (024) 275 76 60
e-mail: pcpr.sierpc@wp.eu
WYKONAWCY
ROZPOZNANIE OFERTOWE – PORADNICTWO SPECJALISTYCZNE PCPR
Działając
zgodnie z wewnętrznym
Regulaminem
udzielania zamówień publicznych,
w postępowaniu prowadzonym
bez stosowania ustawy PZP – wyłączenie na podstawie art. 4
pkt. 8 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych
(Dz. U.
z 2017r. poz. 1579 z późn. zm.) Powiatowe
Centrum Pomocy Rodzinie w Sierpcu zwraca
się z rozpoznaniem ofertowym
następującej treści:
-
Przedmiot zamówienia podzielono na odrębne części. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych. Jeden Wykonawca może złożyć ofertę na dowolną ilość części.
Część nr 1 Poradnictwo specjalistyczne psychologa na rzecz dzieci i młodzieży, podopiecznych PCPR w Sierpcu- 170 godzin szkoleniowych
Część nr 2 Poradnictwo specjalistyczne socjoterapeuty na rzecz dzieci i młodzieży- podopiecznych PCPR w Sierpcu- 160 godzin szkoleniowych
Część nr 3 Poradnictwo specjalistyczne psychologa na rzecz dorosłych mieszkańców Powiatu Sierpeckiego- 50 godzin szkoleniowych
Część nr 4 Poradnictwo psychologiczne dla ofiar przemocy w rodzinie – 30 godzin
Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
85121270-6 Usługi psychiatryczne lub psychologiczne
85312320-8 usługi doradztwa
Godzina szkoleniowa = 45 minut.
Część nr 1 Poradnictwo specjalistyczne psychologa na rzecz dzieci i młodzieży, podopiecznych PCPR w Sierpcu- 170 godzin szkoleniowych
Około 34 dni roboczych
Regularne spotkania (średnio 5 godzinne)
1-2 spotkania tygodniowo, poniedziałek i/lub piątek godzina 14-19
Czas realizacji zamówienia: od podpisania umowy do 15 grudnia 2018r.
Miejsce świadczenia usług: siedziba Zamawiającego
Obowiązki Wykonawcy:
Dokumentowanie własnej pracy: karty czasu pracy, ewidencja udzielonych konsultacji, karta klienta, karta usług doradczych, ewaluacja.
Praca
z dziećmi i młodzieżą u których występują zaburzenia
psychiczne, emocjonalne, u których zdiagnozowano autyzm lub inne
choroby. Specjalista poprowadzi działania terapeutyczne i psycho -
edukacyjne dla dzieci i młodzieży z zaburzeniami psychicznymi oraz
dysfunkcjami rozwojowymi,
z zaburzeniami lękowymi,
neurologicznymi, zaburzeniami w zachowaniu a także działania
konsultacyjno-doradcze dla rodziców i rodzeństwa.
CEL: diagnoza i terapia wg indywidualnych potrzeb.
Wymagania wobec Wykonawców / osób realizujących bezpośrednio usługi poradnictwa specjalistycznego – odpowiedzialnych za wykonanie zamówienia:
-wykształcenie wyższe magisterskie, kierunek psychologia,
- minimum 3-letnie (w okresie styczeń 2012-grudzień 2017) doświadczenie w pracy w zawodzie psychologa dzieci i młodzieży,
-ukończone
kursy i szkolenia (min. 5) w zakresie metod pracy z dziećmi
z
dysfunkcjami rozwojowymi oraz w zakresie umiejętności
terapeutycznych.
Wymagane dokumenty i oświadczenia
1)
CV osób realizujących bezpośrednio usługi poradnictwa
specjalistycznego – odpowiedzialnych
za wykonanie zamówienia;
2) kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie;
3) kserokopie dokumentów potwierdzających kwalifikacje i doświadczenie zawodowe;
4)
formularz ofertowy, w tym: cenę brutto za jedną godzinę pracy,
cenę ogółem brutto
za realizację przedmiotu zamówienia w
konkretnej części;
5) dokumenty potwierdzające doświadczenie Wykonawcy (kryterium oceny ofert);
6) oświadczenia - załącznik nr 2.
Część nr 2 Poradnictwo specjalistyczne socjoterapeuty na rzecz dzieci i młodzieży- podopiecznych PCPR w Sierpcu- 160 godzin szkoleniowych
Około 32 dni roboczych
Regularne spotkania (średnio 5 godzinne)
1-2 spotkania tygodniowo, wtorek i/lub piątek godzina 14-19
Czas realizacji zamówienia: od podpisania umowy do 15 grudnia 2018r.
Miejsce świadczenia usług: siedziba Zamawiającego
Obowiązki Wykonawcy:
Dokumentowanie własnej pracy: karty czasu pracy, ewidencja udzielonych konsultacji, karta klienta, karta usług doradczych, ewaluacja.
Zajęcia
socjoterapeutyczne, psycho-edukacyjne, informacyjne,
konsultacyjno-doradcze, skierowane są do dzieci i młodzieży
przejawiających zaburzenia zachowania, zagrożonych niedostosowaniem
społecznym i demoralizacją, mających problemy z nauką,
agresywnych, wyrządzających szkody swoim zachowaniem, borykających
się z problemami osobistymi
i trudnościami życiowymi.
Systematyczne spotkania zarówno z rodzicami (wywiad rodzinny) jak i z dziećmi, młodzieżą.
Zgłaszane problemy: kłopoty wychowawcze, problemy w zachowaniu i trudności w nauce, zaburzenia w odżywianiu, uzależnienia, inne.
CEL: diagnoza i terapia wg indywidualnych potrzeb.
Wymagania wobec Wykonawców / osób realizujących bezpośrednio usługi poradnictwa specjalistycznego – odpowiedzialnych za wykonanie zamówienia:
Co najmniej 1 osoba, która posiada:
-wykształcenie wyższe magisterskie z przygotowaniem pedagogicznym i uprawnieniami w zakresie socjoterapii,
-minimum 3-letnie (w okresie styczeń 2012-grudzień 2017) doświadczenie w pracy w zawodzie pedagoga / socjoterapeuty dzieci i młodzieży,
-ukończone kursy i szkolenia (min. 5) w zakresie metod pracy z dziećmi z dysfunkcjami rozwojowymi oraz w zakresie umiejętności terapeutycznych.
Wymagane dokumenty i oświadczenia:
1)
CV osób realizujących bezpośrednio usługi poradnictwa
specjalistycznego – odpowiedzialnych
za wykonanie zamówienia;
2) kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie;
3) kserokopie dokumentów potwierdzających kwalifikacje i doświadczenie zawodowe;
4)
formularz ofertowy, w tym: cenę brutto za jedną godzinę pracy,
cenę ogółem brutto
za realizację przedmiotu zamówienia w
konkretnej części;
5) dokumenty potwierdzające doświadczenie Wykonawcy (kryterium oceny ofert);
6) oświadczenia - załącznik nr 2.
Część nr 3 Poradnictwo specjalistyczne psychologa na rzecz dorosłych mieszkańców Powiatu Sierpeckiego- 50 godzin szkoleniowych
Około 10 dni roboczych
Regularne spotkania (średnio 5 godzinne)
1-2 spotkania tygodniowo, środa godzina 14-19
Czas realizacji zamówienia: od podpisania umowy do 15 grudnia 2018r.
Miejsce świadczenia usług: siedziba Zamawiającego
Obowiązki Wykonawcy:
Dokumentowanie własnej pracy: karty czasu pracy, ewidencja udzielonych konsultacji, karta klienta, karta usług doradczych, ewaluacja.
Wymagania wobec Wykonawców / osób realizujących bezpośrednio usługi poradnictwa specjalistycznego – odpowiedzialnych za wykonanie zamówienia:
Co najmniej 1 osoba, która posiada:
-wykształcenie wyższe magisterskie, kierunek psychologia,
-minimum 3-letnie (w okresie styczeń 2012-grudzień 2017) doświadczenie w pracy w zawodzie psychologa dorosłych,
-ukończone kursy i szkolenia (min. 5) w zakresie umiejętności terapeutycznych.
Wymagane dokumenty i oświadczenia
1)
CV osób realizujących bezpośrednio usługi poradnictwa
specjalistycznego – odpowiedzialnych
za wykonanie zamówienia;
2) kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie;
3) kserokopie dokumentów potwierdzających kwalifikacje i doświadczenie zawodowe;
4)
formularz ofertowy, w tym: cenę brutto za jedną godzinę pracy,
cenę ogółem brutto
za realizację przedmiotu zamówienia w
konkretnej części;
5) dokumenty potwierdzające doświadczenie Wykonawcy (kryterium oceny ofert);
6) oświadczenia - załącznik nr 2.
Część nr 4 Poradnictwo psychologiczne dla ofiar przemocy w rodzinie – 30 godzin
Czas realizacji zamówienia: od podpisania umowy do 15 grudnia 2018r.
Miejsce świadczenia usług: siedziba Zamawiającego.
Obowiązki Wykonawcy:
-
prowadzenie grupy wsparcia, grup terapeutycznych i psychoedukacyjnych dla ofiar przemocy w rodzinie,
-
rozpoznanie sytuacji, diagnozowanie i udzielania pomocy psychologicznej ofiarom przemocy w rodzinie,
-
opracowanie indywidualnych planów pomocy ofierze przemocy w rodzinie, udzielanie konsultacji i poradnictwa psychologicznego,
-
monitorowanie sytuacji osób korzystających ze wsparcia,
-
współpraca z instytucjami zajmującymi się przeciwdziałaniem przemocy w rodzinie,
-
ewaluacja efektów udzielanej pomocy,
-
prowadzenie dokumentacji z zakresu prowadzonych spraw.
Wymagania wobec Wykonawców / osób realizujących bezpośrednio usługi poradnictwa specjalistycznego – odpowiedzialnych za wykonanie zamówienia:
-
ukończone studia II stopnia na kierunku psychologia,
-
udokumentowany co najmniej 3-letni staż pracy w instytucjach lub placówkach realizujących zadania na rzecz przeciwdziałania przemocy w rodzinie lub posiadanie zaświadczenia o ukończeniu szkoleń w zakresie przeciwdziałania przemocy w rodzinie w wymiarze co najmniej 100 godzin.
Wymagane dokumenty i oświadczenia
1) CV osób realizujących bezpośrednio usługi poradnictwa specjalistycznego – odpowiedzialnych za wykonanie zamówienia;
2) kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie;
3) kserokopie dokumentów potwierdzających kwalifikacje i doświadczenie zawodowe;
4) formularz ofertowy, w tym: cenę brutto za jedną godzinę pracy, cenę ogółem brutto za realizację przedmiotu zamówienia w konkretnej części;
5) dokumenty potwierdzające doświadczenie Wykonawcy (kryterium oceny ofert);
6) oświadczenia - załącznik nr 2.
-
Kryteria oceny ofert
Zamawiający wybierze ofertę najkorzystniejszą, na podstawie następujących kryteriów oceny ofert:
-
Nr
NAZWA KRYTERIUM
WAGA
1.
Całkowita cena za zrealizowanie całości zamówienia
80%
2.
Doświadczenie
20%
Suma
100%
KRYTERIUM I (cena całkowita za zrealizowanie danej części zamówienia)
Oferty oceniane będą na podstawie ceny, podanej przez Wykonawcę na formularzu ofertowym Punktacja zostanie obliczona według następującego wzoru:
Cn
P = ---------- x 100 pkt. x Wg (tj. 80%)
Cb
gdzie:
-
P - oznacza liczbę punktów przyznanych badanej ofercie
-
Cn - oznacza cenę całkowitą oferty najtańszej
-
Cb - oznacza cenę całkowitą badanej oferty
-
Wg - oznacza wagę kryterium (w %) = 80%
KRYTERIUM II (doświadczenie):
Oferty
oceniane będą na podstawie oświadczenia złożonego przez
Wykonawców
w Formularzu w następujący sposób:
Lp |
Doświadczenie: |
Ilość punktów |
1 |
Wykonawca świadczył w przeszłości lub świadczy obecnie podobne rodzajowo usługi na rzecz dowolnych grup odbiorców |
50 |
2 |
Wykonawca świadczył w przeszłości lub świadczy obecnie podobne rodzajowo usługi na rzecz Klientów i zlecenie OPS i/lub PCPR. |
100 |
Ilość otrzymanych w kryterium II punktów zostanie pomnożona przez wagę – tj. 20%.
Otrzymane w poszczególnych kryteriach oceny ofert punkty, po zsumowaniu będą stanowiły ocenę oferty.
Zamawiający udzieli zamówienia na daną część temu Wykonawcy, który uzyska najwyższą liczbę punktów łącznie w oparciu o powyższe kryteria oceny ofert.
-
Termin realizacji zamówienia: w okresie od podpisania umowy do grudnia 2018r. (i lub wg szczegółowego opisu przedmiotu zamówienia.
Zapłata
na postawie rachunku / faktury z odroczonym terminem płatności (14
dni)
po przedłożeniu wymaganych dokumentów i karty czasu
pracy.
-
Inne istotne warunki zamówienia.
Forma zatrudnienia - umowa cywilno-prawna.
Zgodnie z zasadą jawności i konkurencyjności postępowania informacja o wyborze oferty zostanie przekazana wszystkim Wykonawcom, którzy wezmą udział w postępowaniu oraz opublikowana na stronie BIP JST pod adresem: pcpr.sierpc.bip.org.pl w zakładce: Zamówienia publiczne bez stosowania Ustawy. Z Wykonawcą, którego oferta będzie najkorzystniejsza odpiszemy Umowę na świadczenie usług zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia.
Przewidujemy
możliwość udzielenia zamówienia w częściach TAK
/NIE/ NIE DOTYCZY
(wskazane
jeśli wymaga tego specyfika zamówienia).
W związku z obowiązywaniem od dnia 1 stycznia 2017 r. scentralizowanych zasad rozliczeń podatku VAT informujemy, że wszelkie umowy cywilnoprawne dotyczące spraw związanych z prowadzeniem bieżącej działalności (w tym umowy związane z realizacja niniejszego zamówienia) będą miały wskazany Powiat Sierpecki jako stronę umowy:
Wzór zapisu
Powiat Sierpecki – Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Sierpcu, ul. Świętokrzyska 2a, 09-200 Sierpc (adres jednostki), NIP 776 167-62-52 (NIP Powiatu Sierpeckiego).
Faktury/ rachunki muszą być wystawiane według wzoru:
Nabywca:
Powiat Sierpecki, NIP 776-167-62-52, ul. Świętokrzyska 2a, 09-200
Sierpc
Odbiorca:
Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Sierpcu, ul. Świętokrzyska 2a,
09-200 Sierpc.
W przypadku, gdy Państwa program komputerowy do wystawiania faktur, nie daje możliwości wydruku faktury z osobnym zaznaczeniem nabywcy i odbiorcy, dopuszcza się adresowanie faktury, jak niżej:
Nabywca: Powiat Sierpecki, NIP 776-167-62-52, ul. Świętokrzyska 2a, 09-200 Sierpc - Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Sierpcu, ul. Świętokrzyska 2a, 09-200 Sierpc.
Podpisując umowę na realizację niniejszego przedmiotu zamówienia będą Państwo zobowiązani do zastosowania się do powyższych zaleceń oraz przesyłania wszelkich dokumentów, dowodów płatności na adres korespondencyjny:
Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Sierpcu, ul. Świętokrzyska 2a, 09-200 Sierpc.
-
Sposób przygotowania oferty.
Ofertę
sporządzić należy w języku polskim, w formie pisemnej. Oferta
winna być podpisana
przez osobę upoważnioną. Formularz
oferty stanowi załącznik nr 1.
Wykonawca
ma prawo złożyć tylko jedną ofertę i ponosi wszelkie koszty
związane
z przygotowaniem i złożeniem oferty.
Wykonawca może wprowadzić zmiany, poprawki, modyfikacje i uzupełnienie do złożonej oferty pod warunkiem, że Zamawiający otrzyma pisemne powiadomienie o wprowadzeniu zmian, poprawek itp.przed upływem terminu składania ofert. Nowa oferta musi być złożona z dopiskiem „ZAMIANA”.
Wykonawca ma prawo, przed upływem terminu składania ofert, wycofać ofertę poprzez złożenie powiadomienia.
Ofertę w zamkniętej kopercie z dopiskiem „Oferta na świadczenie usług poradnictwa specjalistycznego” można:
1)
przesłać pocztą na adres: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie 09-200
Sierpc,
ul. Świętokrzyska 2a.
2) doręczyć osobiście na adres wskazany w punkcie 1, w kancelarii PCPR, pok. 1.
3) przesłać podpisane skany na email: pcpr.sierp@wp.eu
Termin składania ofert: do 19.01.2018r. do godz. 10:00.
VI. Informacje dodatkowe:
-
Oferty, które wpłyną niekompletne lub po określonym wyżej terminie nie będą rozpatrywane.
-
Zleceniodawca zastrzega sobie prawo do unieważnienia rozpoznania ofertowego na każdym etapie postępowania, a szczególnie w wypadku gdy zaproponowane oferty przekroczą kwotę jaką Zleceniodawca może przeznaczyć na realizację zlecenia.
-
Zleceniodawca porozumiewa się z oferentami w formie telefonicznej lub e-mailowej.
-
Zleceniodawca nie przewiduje procedury odwoławczej.
-
Dodatkowych informacji udziela Dyrektor PCPR Agnieszka Gorczyca w godzinach urzędowania PCPR;
-
Wykonawcy, którzy złożyli oferty zostaną powiadomieni o wyborze oferty najkorzystniejszej. Informacja ta zostanie także zamieszczona na stronie internetowej PCPR.
VII Informacje o sposobie porozumiewania się Zamawiającego z Wykonawcą oraz przekazywania oświadczeń, informacji:
1. Oświadczenia, wnioski, zawiadomienia, dokumenty oraz informacje Zamawiający i Wykonawcy przekazują mailowo lub pisemnie.
2. Jeżeli Zamawiający lub Wykonawca przekazują oświadczenia, wnioski, zawiadomienia, dokumenty oraz informacje mailowo lub pisemnie a każda ze stron na żądanie drugiej niezwłocznie potwierdza fakt ich otrzymania.
3. Domniemywa się, że pismo przesłane przez Zamawiającego na adres email / adres pocztowy podany przez Wykonawcę zostało mu doręczone w sposób umożliwiający zapoznanie się Wykonawcy z treścią pisma, chyba że Wykonawca wezwany przez Zamawiającego do potwierdzenia otrzymania pisma w sposób określony w ust. 2 oświadczy, iż ww. pisma nie otrzymał.
4. Korespondencję związaną z niniejszym postępowaniem należy kierować zgodnie z wyborem:
a) pisemnie na adres Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Sierpcu, ul. Świętokrzyska 2a, 09-200 Sierpc,
b) mailowo na adres pcpr.sierpc@wp.eu.
Załącznik nr 1
FORMULARZ OFERTOWY
ZAMAWIAJĄCY: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie
ul. Świętokrzyska 2a, 09-200 Sierpc, Powiat Sierpecki, województwo Mazowieckie
WYKONAWCA:
Nazwa Wykonawcy: __________________________________________________
NIP:___________________________ Tel. ________________________________
e-mail: ____________________________________________________________
Adres: _____________________________________________________________
W odpowiedzi na zaproszenie do złożenia oferty na świadczenie usług poradnictwa specjalistycznego oferuję realizację przedmiotu zamówienia
(wypełnić oddzielnie dla każdej części przedmiotu zamówienia, na którą składana jest oferta)
W
Części nr …………………………………………………………………………………………………………………………….
za łączną cenę brutto ……………………………………zł
(słownie: ………………………………………………………………………………………………………………………………)
Cena jednostkowa brutto …………………………….zł / 1 h szkoleniową
Lp. |
Doświadczenie: |
Opis, uzasadnienie – wykaz zrealizowanych usług wraz z podaniem ich nazw, zleceniodawców, wymiaru godzinowego, okresu realizacji, wartości itp. |
1 |
Wykonawca świadczył w przeszłości lub świadczy obecnie podobne rodzajowo usługi na rzecz dowolnych grup odbiorców |
|
2 |
Wykonawca świadczył w przeszłości lub świadczy obecnie podobne rodzajowo usługi na rzecz Klientów i zlecenie OPS i/lub PCPR. |
|
Oświadczam, że:
-
Zapoznałem się z opisem przedmiotu zamówienia i nie wnoszę do niego zastrzeżeń.
-
Deklaruję wykonanie zamówienia zgodnie z opisem zamówienia zamieszczonym w zaproszeniu do złożenia oferty.
-
Zaproponowana cena będzie obowiązywała przez cały okres realizacji umowy, rozliczenie nastąpi na podstawie podanej kalkulacji szczegółowej (ceny jednostkowej) a wysokość wynagrodzenia ogółem będzie uzależniona od wypracowanej liczby godzin.
-
Dotrzymam terminu realizacji zamówienia.
-
Posiadam niezbędną wiedzę, doświadczenie i kwalifikacje do wykonania zamówienia.
…………………………………………………………..………………………..
(data i podpis osoby uprawnionej/ Wykonawców)
Załącznik nr 2
OŚWIADCZENIA
Oświadczam co następuje:
-
posiadam uprawnienia określone przepisami prawa do wykonywania zawodu psychologa/prawnika/pedagoga;
-
posiadam pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzystam z pełni praw publicznych;
-
pod rygorem odpowiedzialności karnej z art. 233 § 1 k.k. za zeznanie nieprawdy
lub zatajenie prawdy oświadczam, że nie byłam/em karana/y prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe; -
posiadam nieposzlakowaną opinię;
-
nie podlegam wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia tj. moja sytuacja ekonomiczna pozwala na właściwe wykonanie zamówienia;
-
posiadam wiedzę i doświadczenie;
-
dysponuję odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia (usługę wykonam osobiście TAK / NIE );
-
wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb prowadzenia niniejszego postępowania.
……………………………………………..
(podpis)
Wymagane dokumenty i oświadczenia
1)
CV osób realizujących bezpośrednio usługi poradnictwa
specjalistycznego – odpowiedzialnych
za wykonanie zamówienia;
2) kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie;
3) kserokopie dokumentów potwierdzających kwalifikacje i doświadczenie zawodowe;
4)
formularz ofertowy, w tym: cenę brutto za jedną godzinę pracy,
cenę ogółem brutto
za realizację przedmiotu zamówienia w
konkretnej części;
5) dokumenty potwierdzające doświadczenie Wykonawcy (kryterium oceny ofert);
6) oświadczenia - załącznik nr 2.
- Informację wprowawdził(a) do BIP: Kaczmarczyk Sylwia
- Data udostępnienia w BIP: 2018-01-11 13:38:02
- Informacja zaktualizowana przez: Kaczmarczyk Sylwia
- Data ostatniej aktualizacji: 2018-01-11 13:38:02
- Liczba odsłon: 1842
- Historia dokumentu: